Menu

FAQ

Voor antwoorden op veelgestelde vragen over bezorging, betalingen en retourneren zijn terug te vinden onderaan deze pagina. Mocht je nog steeds vragen hebben, dan staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je verder te helpen. Bij Dikverdiend staat tevredenheid van onze klanten centraal en we zullen er dan ook alles aan doen om jouw beloning tot een succes te maken.

Bezorgen

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan. Wij versturen onze bestellingen met onze partner GLS. Zodra jouw bestelling verstuurd wordt, ontvang je een Track&Trace-code van GLS. Met deze code kun je gemakkelijk en snel zien wanneer jouw bestelling geleverd wordt.
Hoe snel bezorgen jullie mijn bestelling?
Bij Dikverdiend streven we ernaar om bestellingen binnen de volgende werkdag te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van het verkeer in Nederland en of je thuis bent op het moment van levering. Ook kan het zijn dat sommige artikelen bij een leverancier op voorraad liggen, waardoor de bezorging langer kan duren.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij Dikverdiend hanteren we een verzendbijdrage van €4,95. Hiermee delen we de verzendkosten met onze klanten. De werkelijke verzendkosten zijn hoger. Bestellingen vanaf €50,- worden gratis verzonden.

Betalen

Het lukt me niet om te betalen, wat kan ik doen?
Als het niet lukt om te betalen, probeer dan eerst de pagina te vernieuwen. Het kan zijn dat het product niet meer op voorraad is. Als dat niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je helpen bij het afhandelen van de betaling.
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Bij Dikverdiend kun je betalen met iDEAL, een populaire online betaalmethode in Nederland.
Ik wil betalen met mijn Dikverdiend punten, kan dat?
Ja, dat kan zeker! De Dikverdiend punten zijn te verzilveren voordat je de betaling start. Je kunt zelf kiezen of je alle punten wilt gebruiken of slechts een deel. Het is ook mogelijk om de verzendkosten te betalen met de punten.

Bestellen

Kan ik nadat ik een bestelling geplaatst heb nog iets wijzigen?
Nee, zodra de bestelling is voltooid gaan wij direct voor je aan de slag om deze naar het bezorgadres te versturen. Het is daarom niet mogelijk om een bestelling te wijzigen. Als je toch iets wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je helpen bij het annuleren van de bestelling en het plaatsen van een nieuwe bestelling met de juiste gegevens.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed bij jullie is aangekomen?
Wanneer je een orderbevestiging van ons hebt ontvangen, dan is je bestelling succesvol afgerond. Als je nog geen orderbevestiging hebt ontvangen en wel hebt betaald, kijk dan eens in je spamfolder van je mailbox. Als je de bevestiging niet kunt vinden, neem dan contact met ons op en wij zullen je helpen.
Het product dat ik wil is uitverkocht.
Dikverdiend heeft een eigen voorraad, maar deze is niet oneindig. We hebben een wisselend assortiment, maar we doen ons best om een stabiel aanbod te bieden. Toch kan het zijn dat een artikel niet meer op voorraad is. Het kan ook zijn dat de voorraad bij een van onze leveranciers op is. Producten in de winkelmand worden niet gereserveerd.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, tijdens het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres op te geven. Als je het adres wilt wijzigen nadat de bestelling is geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we het afleveradres niet meer wijzigen.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien je niet tevreden bent met jouw bestelling, dan kan je deze binnen 14 dagen retourneren. Stuur een e-mail naar info@dikverdiend.nl met daarin de reden van retour en jouw ordernummer. Wij zullen je vervolgens instructies geven over hoe je de retour kan terugsturen. Na ontvangst van de retourzending zullen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugstorten.
Moet ik betalen om mijn bestelling te retourneren?
Ja, de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
Kan ik mijn product ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om een product te ruilen. Je kan het product wel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.

Klanten ondersteuning

Bij Dikverdiend willen wij medewerkers en zakenrelaties belonen met mooie producten voor hun prestaties en mijlpalen. Daarom streven we altijd naar een vlotte en kwalitatieve dienstverlening, maar mocht er toch iets niet naar wens zijn, laat het ons dan weten via het contactformulier op onze website. Jouw feedback is welkom en kan ons helpen onze service te verbeteren. En wie weet belonen we jouw goede feedback met extra punten!

Roan

Klantenservice