FAQ
Voor antwoorden op veelgestelde vragen over bezorging, betalingen en retourneren zijn terug te vinden onderaan deze pagina. Mocht je nog steeds vragen hebben, dan staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je verder te helpen. Bij
Dikverdiend staat tevredenheid van onze klanten centraal en we zullen er dan ook alles aan doen om jouw beloning tot een succes te maken.
Bezorgen
Kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe snel bezorgen jullie mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten?
Betalen
Het lukt me niet om te betalen, wat kan ik doen?
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Ik wil betalen met mijn Dikverdiend punten, kan dat?
Bestellen
Kan ik nadat ik een bestelling geplaatst heb nog iets wijzigen?
Hoe weet ik of mijn bestelling goed bij jullie is aangekomen?
Het product dat ik wil is uitverkocht.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Moet ik betalen om mijn bestelling te retourneren?
Kan ik mijn product ruilen?
Klanten ondersteuning
Bij Dikverdiend willen wij medewerkers en zakenrelaties belonen met mooie producten voor hun prestaties en mijlpalen. Daarom streven we altijd naar een vlotte en kwalitatieve dienstverlening, maar mocht er toch iets niet naar wens zijn, laat het ons dan weten via het contactformulier op onze website. Jouw feedback is welkom en kan ons helpen onze service te verbeteren. En wie weet belonen we jouw goede feedback met extra punten!
Roan
Klantenservice